Horká linka - tel. 241 495 088 Provozní doba: Pracovní dny od 8.00 hod. do 15:30 hod. VYČKEJTE NA PŘESMĚROVÁNÍ z ústředny v centrále na telefon pracovníka, který drží službu! V době, kdy telefon zvoní v centrále (neplatíte hovorné), hledá ústředna volného pracovníka a případně hovor přesměruje (na naše náklady) na pobočku. Proto nezavěšujte a vyčkejte.Když nebude žádný pracovník volný v centrále, ústředna Vám sdělí "Máte přesměrováno" a Váš hovor začne zvonit u pracovníka na pobočce. I zde vyčkejte dokud hovor nezvedne, případně se neozve jeho hlasová schránka. Děkujeme za pochopení. |
Služba "Horká linka" zahrnuje rychlé poradenství v oblasti programového vybavení (SW) pro stravovací provoz a námi dodaného HW. Na horké lince, Vám rádi zodpovíme krátké dotazy a poradíme s řešením jednoduchých problémů. Upozorňujeme, že doba vyřízení telefonátu by měla být do 5 minut, abychom dlouhodobě neblokovali linky pro ostatní zákazníky. Hovory nad 15 minut se účtují jako vzdálený servis! Souhrnná doba volaní by neměla přesáhnout hodinu za měsíc.
V průběhu hovoru musí být zákazník schopen se zařízením (počítače, terminály...) pracovat, aby nemusel odbíhat od aparátu. Proto doporučujeme volat z přenosného, nebo mobilního telefonu.
K dispozici jsou Vám dvě sériově propojené linky a v případě, že jsou obsazeny, nebo je zrovna nikdo nemůže zvednout, je Váš hovor přesměrován na naše náklady na mobilní
telefon pracovníka na jiné pobočce či v terénu. Děkujeme, že respektujete pravidla. |