Horká linka - tel. 241 495 088
Provozní doba:
Pracovní dny od 8.00 hod. do 15:30 hod.
VYČKEJTE NA PŘESMĚROVÁNÍ z ústředny v centrále na telefon pracovníka, který drží službu!
V době, kdy telefon zvoní v centrále (neplatíte hovorné), hledá ústředna volného pracovníka a případně hovor přesměruje (na naše náklady) na pobočku. Proto nezavěšujte a vyčkejte.
Když nebude žádný pracovník volný v centrále, ústředna Vám sdělí "Máte přesměrováno" a Váš hovor začne zvonit u pracovníka na pobočce. I zde vyčkejte dokud hovor nezvedne, případně se neozve jeho hlasová schránka. Děkujeme za pochopení.
|
Služba "Horká linka" zahrnuje rychlé poradenství v oblasti programového vybavení (SW) pro stravovací provoz a
námi dodaného HW. Na horké lince, Vám rádi zodpovíme krátké dotazy a poradíme s řešením jednoduchých problémů. Upozorňujeme, že
doba vyřízení telefonátu by měla být do 5 minut, abychom dlouhodobě neblokovali linky pro ostatní zákazníky. Souhrnná doba volaní
by neměla přesáhnout hodinu za měsíc.
Poradní linku je možné si předplatit na základě objednávky, nebo
uzavřením Smlouvy o poskytování služeb. Zákazníci, kteří horkou linku nemají placenu paušálně,
mohou též služeb horké linky vyuřít, ale účtuje se jim hovor jako vzdený servis (VZD) - viz ceník.
V průběhu hovoru musí být zákazník schopen se zařízením (počítače, terminály...) pracovat, aby nemusel odbíhat
od aparátu. Proto doporučujeme volat z přenosného, nebo mobilního telefonu.
Výrazně práci usnadní a rychlí, pokud je možné se k PC vzádlně připojit přes internet za pomoci programu
Help Desk.
Před voláním vždy proveďte zálohu dat! Ideálně do cloudu, který Vám pro zálohy dat přímo z programu Jídelna u nás rádi zřídíme.
K dispozici jsou Vám dvě sériově propojené linky a v případě, že jsou obsazeny, nebo je zrovna nikdo nemůže zvednout, je Váš hovor přesměrován na naše náklady na mobilní
telefon pracovníka na jiné pobočce či v terénu.
V případě složitějších dotazů či potřeby zásahů do dat atp. lze využít (placeného) vzdáleného či osbního servisu,
školení či konzultací našich pracovníků v předem domluvené době.
Objednávky servisního výjezdu, vzdálené správy, rozšířění SW, aktualizace či jakéhokoliv zboží můžete též namluvit na náš zelený záznmaník s číslem 800 888 819. Volání je zdrama!
Objednávky lze též provádět e-mailem na info@barda.cz
Nezapomeňte uvést funkční kontakt pro případné upřesnění objednávky.
Děkujeme za pochopení. |