Horká linka - tel. 241 495 088

Provozní doba:
Pracovní dny od 8.00 hod. do 15:30 hod.

VYČKEJTE NA PŘESMĚROVÁNÍ z ústředny v centrále na telefon pracovníka, který drží službu!

V době, kdy telefon zvoní v centrále (neplatíte hovorné), hledá ústředna volného pracovníka a případně hovor přesměruje (na naše náklady) na pobočku. Proto nezavěšujte a vyčkejte.

Když nebude žádný pracovník volný v centrále, ústředna Vám sdělí "Máte přesměrováno" a Váš hovor začne zvonit u pracovníka na pobočce. I zde vyčkejte dokud hovor nezvedne, případně se neozve jeho hlasová schránka.
Děkujeme za pochopení.

    Služba "Horká linka" zahrnuje rychlé poradenství v oblasti programového vybavení (SW) pro stravovací provoz a námi dodaného HW. Na horké lince, Vám rádi zodpovíme krátké dotazy a poradíme s řešením jednoduchých problémů. Upozorňujeme, že doba vyřízení telefonátu by měla být do 5 minut, abychom dlouhodobě neblokovali linky pro ostatní zákazníky. Hovory nad 15 minut se účtují jako vzdálený servis! Souhrnná doba volaní by neměla přesáhnout hodinu za měsíc.
    Poradní linku je možné si předplatit na základě objednávky, nebo uzavřením Smlouvy o poskytování služeb. Zákazníci, kteří horkou linku nemají placenu paušálně, mohou též služeb horké linky vyuřít, ale účtuje se jim hovor jako vzdený servis (VZD) - viz ceník.

    V průběhu hovoru musí být zákazník schopen se zařízením (počítače, terminály...) pracovat, aby nemusel odbíhat od aparátu. Proto doporučujeme volat z přenosného, nebo mobilního telefonu.
    Výrazně práci usnadní a rychlí, pokud je možné se k PC vzádlně připojit přes internet za pomoci programu Help Desk. Před voláním vždy proveďte zálohu dat! Ideálně do cloudu - viz návod jak zálohovat do cloudu, který Vám pro zálohy dat přímo z programu Jídelna u nás rádi zřídíme.

    K dispozici jsou Vám dvě sériově propojené linky a v případě, že jsou obsazeny, nebo je zrovna nikdo nemůže zvednout, je Váš hovor přesměrován na naše náklady na mobilní telefon pracovníka na jiné pobočce či v terénu.
   V případě složitějších dotazů či potřeby zásahů do dat atp. lze využít (placeného) vzdáleného či osobního servisu, školení či konzultací našich pracovníků v předem domluvené době.

    Objednávky servisního výjezdu, vzdáleného servisu, rozšířění SW, aktualizace či jakéhokoliv zboží můžete též namluvit na náš zelený záznmaník s číslem 800 888 819. Volání je zdrama! Objednávky lze též provádět e-mailem na info@barda.cz. Přímo z programu Jídelna můžete provést objednávku servisního zásahu, či opravu dat přes položku "Žádost o servis", kterou neleznete v menu Nápověda.
    Vždy nezapomeňte uvést funkční kontakt pro případné upřesnění objednávky.

Děkujeme, že respektujete pravidla.