Horká linka - tel. 241 495 088

Provozní doba:
Pracovní dny od 8.00 hod. do 15:30 hod.

    Služba "Horká linka" zahrnuje rychlé poradenství v oblasti programového vybavení (SW) pro stravovací provoz a námi dodaného HW. Na horké lince, Vám rádi zodpovíme krátké dotazy a poradíme s řešením jednoduchých problémů. Upozorňujeme, že doba vyřízení telefonátu by měla být do 5 minut, abychom dlouhodobě neblokovali linky pro ostatní zákazníky. Souhrnná doba volaní by neměla přesáhnout hodinu za měsíc.
    Poradní linku je možné si předplatit na základě objednávky, nebo uzavřením servisní smlouvy. Zákazníci, kteří horkou linku nemají placenu paušálně, mohou též služeb horké linky vyuřít, ale účtuje se jim hovor jako vzdený servis (VZD) - viz ceník.
    V průběhu hovoru musí být zákazník schopen se zařízením (počítače, terminály...) pracovat, aby nemusel odbíhat od aparátu. Proto doporučujeme volat z přenosného, nebo mobilního telefonu.
    Výrazně práci usnadní a rychlí, pokud je možné se k PC vzádlně připojit přes internet za pomoci programu Help Desk. Před voláním proveďte zálohu dat!
   K dispozici jsou Vám tři sériově propojené linky a v případě, že jsou obsazeny, je Váš hovor přesměrován na naše náklady na mobilní telefon pracovníka v terénu.
   V případě složitějších dotazů či potřeby zásahů do dat atp. lze využít (placeného) vzdáleného či osbního servisu, školení či konzultací našich pracovníků v předem domluvené době.

Děkujeme za pochopení.